Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 29. tammikuuta 2015

What a feeling!!

Huh hei...Huomenna on jo torstai =). Olen joka päivä tällä viikolla kävellyt työmatkat ja äsken kävin tempasemassa vielä 40min hikilenkin =) Askeleita tälle päivälle kertyi 22321, Olen tosi ylpeä itsestäni!

Syömiset on mennyt hyvin sekä juomisetkin =) Olen parina päivänä syönyt töissä lounaan ja muutoin nutrannut. Aijon vielä 1,5 vkoa mennä tällä linjalla. Liikuttua on tullut sen verran paljon, että ei voi ihan minimi kaloreilla mennä. Ja kyllähän hampaatkin kaipaa jotain pureskeltavaa.

Tiistaina löysin repustani merkkari-pussin. Jäljellä oli pelkkiä salmiakkeja. Se tuoksu oli niin huumaava. Olisi tehnyt mieli ottaa yksi mutta itseni tuntien oisin syönyt kaikki =) Luin tuoteselosteen ja kun huomasin 100 grammassa olevan 88g hiilareita niin se puistatti. Pussissa oli varmaan jäljellä aikalailla se 100g. Niinpä minä olin reipas ja vein pussin meidän ihanalle toimistosihteerille jemmaan =) Ja siis jälkeenpäin oli niin hyvä fiilis, kun olin välttänyt houkutukset. Tänään duunissa oli jälkiruokana ohukaisia ja hilloa. Tämä tyttöpä niihin ei koskenut =) Ei tehnyt edes tiukkaa. Motivaatiomuutokseenon tällä hetkellä niin kova, ettei mikään enää pysäytä tätä junaa =)


-FAT TO NORMAL-

1 kommentti:

  1. Jee! Hienoa! Yli 20K askeleita on tosi hyvin! Mulle ei vielä sellasia lukemia ole paukkunut... Keep going!

    VastaaPoista