Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 17. tammikuuta 2015

# 5

Jee! Pääsin tavoitteeseen eilen! Reipas tunnin lenkki ja pikainen kokeilu tanssipeliä teki tehtävänsä!
Mä olin neljä vuotta sitten aktiivinen ryhmäliikuntatunneilla kävijä. Viikossa kävin 6-7krt vetämässä jumpat ja zumbat. Sitten tulin ylikuntoon ja oli pakko lopettaa treenaaminen. Kesällä 2011 yritin aloitella varovaisesti taas aktiivista tunneille osallistumista, mutta ei siitä enää tullut mitään. 
Nyt osa-aikaisena yksinhuoltajana kotona treenaaminen on helpompaa. Vaikka mulla on maailman ihanin mies joka kyllä olisi ne ajat poikieni kanssa kun kävisin salilla niin mielummin haluan viettää kaiken aikani rakkaiden poikieni kanssa. Joka toisella viikolla minulla sitten aikaa vain itselleni ja miehelleni. Nyt päätettiinkin miehen kanssa, että aloitamme maanantaina yhdessä juttailun ja teemme lenkit yhdessä ja pyrimme käydä kerran vapaa viikollamme uimassa. 
Vuosi sitten ostin Wiille Just Dance- pelin. Kokeilinkin eilen sitä pitkästä aikaa ja sehän oli hurjan hauskaa ja kahden tanssitun kappaleen jälkeen syke oli korkealla. PolarLooppi näyttää sen näköjään sovelluksessa juoksuna. Tätä kokeilen varmasti uudestaan ensiviikolla, yksin. Se ei ole tarkoitettu varsinkaan mieheni silmille :)



Märästä räntäsateesta huolimatta kävin tunnin lenkillä. Lenkkipolkuja ei ollut vielä aurattu joten ajoittain askel oli painava johtuen märästä lumesta jota oli satanut yön aikana ainakin sen 10senttiä. Räntäsade muuttui ihan vedeksi ja silmälasien takaa en välillä nähnyt yhtään mitään kun lasit oli niin märät. Mutta se hyvä fiilis joka lenkin jälkeen tuli oli kaiken tuon arvoista!


Lenkin jälkeen oli päättänyt tehdä itselleni kevyen kanasalaatin. Mä olen niin tykästynyt itse maustettuun kanansuikaleisiin että voisin elää pelkästään niillä. Salaatille lisäsin vähän tomaatti-chili salaattikastiketta, joka onkin mun lemppari. 


Illalla annoin luvan itselleni syödä tumman ruispalan juustolla sekä irtokarkkia, kyllä, irtokarkkia. 

Tänään vielä suunnitelmissa lenkki. Mies onneksi on niin ihana ja kannustava että lupautui kaitsemaan kaikkia meidän viittä lasta :)

Mukavaa lauantaita!

1 kommentti: