Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Uuteen nousuun...

No niin...viime sunnuntainahan uhkuin intoa ja päätttäväisyyttä. Yön aikana se kuitenkin jostain syystä laantui. Päätin lopettaa lauantaina tupakoinnin ja kahvinjuonnin. Se selvästi kiristi mun hermojani. Lisäksi töissä on todella raskasta, kun työpari on pitkällä saikulla ja joudun puurtamaan kaiken yksin opiskelijoiden kanssa. Pitäisi olla mustekala, että ehtisi ohjaamaan kaikkia tasa-puolisesti. Joo, tekosyitä riittää.
Yleensä ei kehoiteta tekemään montaa isoa asiaa kerrallaan. Mä taasen olen niin musta-valkoinen ihminen luonteeltani, että se on joko täysillä tai ei ollenkaan. On ehkäpä hiukan helpompaa lopettaa tupakointi, kun ei juo kahvia. Viikko on nyt takana ja siihen mahtuu tunteita laidasta laitaan ja kovia päänsärkyjä. En ole kuitenkaan halunnut luovuttaa ja alkaa taas polttaa. Haluan vihdoinkin lopettaa sen totaalisesti.
Kaiken lisäksi mulla on alkanut psykoterapia. Se pistää aika tunnemylläkän päässä liikkeelle. Mun on kuitenkin läpikäytävä se nyt, sillä se vaikuttaa niin paljon millainen tulevaisuuteni tulee olemaan. On pakko päästä läpikäymään elämässä tapahtuneita asioita, jotka ovat esim. vaikuttanut mun painoon ja repaleiseen minä-kuvaan.
Ostin nyt sitten minäkin sen polarloopin sekä siihen sen bluetooth-lähettimen ja vyön. Pari kertaa olen sitä nyt kokeillut, tosin vain pennun kanssa ulkoillessani. Huomisesta lähtien aijon kävellä töistä kotiin sekä vihdoin todellakin ottaa itseäni niskasta kiinni. Ei enää yhtään viimeisiä herkutteluja, aterioita jne. Ne on niin monta kertaa tehty ja nähty. Ne itseasiassa tekevät elämäntapamuutoksen alkamisen entistä vaikeammaksi.
Huomisesta lähtien aijon siis juoda 5x Nutrilett Smoothieta. Lisäksi otan Skyrin. Hieman lisää proteiinia ruokavalioon. Tämän jälkeen aijon juttailla sekä osaksi nutrata. Toinen ateria on joko kanakeitto tai smoothie.
En ole uskaltanut mennä vaakalle viikkoon. Huomenna se hirvitys on edessä. Pitää olla miettimättä sitä liikaa ja paremminkin miettiä mitä olisi syytä tehdä pudotuksen eteen.
No joo, tällänen ihme postaus tällä kertaa...huomenna jatkuu.


-FAT TO NORMAL-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti