Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 30. tammikuuta 2015

# 18

Eilen oli tosi löysäily päivä. Tuntui jotenkin et voimat oli lopussa ja ihan päikkäritkin nukuin vaikka mua ei oo muina päivinä lainkaan väsyttänyt. Ennen mä nukuin lähes poikkeuksetta joka päivä unet, mutta nyt päiväunet on jääneet ihan kokonaan ottamatta. 

Kävin koiran kanssa puolen tunnin lenkillä kun oli ulkona plussaa. Siitä tuli kyllä heti reippaampi olo!



Iltasella mun isä kävi poikia moikkaamassa. Olinkin sille sanonut ettei sitten saa tuoda mitään herkkuja vaan mä käyn kaupasta jotain pientä hakemassa, Paistoin pakastekorvapuusteja tarjolle ja itse on ottanut yhtään vaikka miehen kanssa sovittiin että yhdet voidaan hyvin syödä. Katsoin yhden puustin kaloreita niin siinä oli 179kcal. Vaikka ne tuoksuivat ja näyttivät hyviltä, mun ei edes oikeestaan tehnyt mieli maistaa. 

Kivaa tänään on perjantai ja meidän koti täyttyy lapsilla ja kaikella kivalla tekemisellä! Ihanaa viikonloppua!

JOHANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti