Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 28. syyskuuta 2015

#new records!

Viikko taas aluillaan!
 
Eilen tehtiin miehen kanssa tunnin (6km) reipas kävelylenkki ihanassa syksyisessä auringonpaisteessa. Ilma oli saanut muutkin ulos liikkeelle, sillä liikennettä ulkoilualueella oli paljon.
 
Tänään maanantaina mun oli tarkoitus ensin pitää lepopäivä, mutta enhän mä malttanut. Aamulla kävin koirien kanssa tekemässä 20min lenkin. Koirat oli jo ennen puolta väliä sitä mieltä että käännyttäisiin jo takaisin, mutta joka kerta ne korvat luimussa jatkavat matkaansa kun huomaavat etten aio kääntyä.
Vasen jalkapöytä on nyt parina päivänä vähän vihoitellut ja siksikin meinasin kotiin jäädä. Tein koneella hetken hommia ja lueskelin sporttiblogeja ja alkoi kauheasti väsyttämään. Päätin sitten että lähden kokeilemaan juoksemista pitkästä aikaa.
 
Alkuun kävelin ja lämmittelin 5minuuttia ja sitten juoksulle. Ja hitto, mä juoksin ja juoksin vaikka alkoi sykkeetkin olla korkealla. Mä juoksin sen pahimman hetken ohi ja jatkoin. Ajallisesti se oli alle 10minuuttia, mutta matkana se oli kilometrin verran ja se on mulle jo paljon se! Kyllä se kunto vaan on kasvanut ja saa jatkaa kasvamistaan. Mä olin niin onnellinen ja iloinen ja teki mieli heti laittaa miehelle viestiä asiasta, mutta maltoin kuitenkin kotiin asti.
Toinen juoksupyrähdys oli n.7minuuttia ja ei sekään kovin pahalta tuntunut. Viimeisen juoksun otin loppumatkasta ja se alkoi jo tuntumaan jaloissa.
 

 
Kotona palkkarit naamaan ja polar flow päivittymään.
 
Mä olen niin iloinen ja ylpeä itsestäni!!
 
Ihanaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti