Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 23. syyskuuta 2015

#54

Kolme päivää juttailua takana! Me noudatetaan Go Fat Go- ruokavaliota, koska siihen kuuluu päivällisellä se 40g pastaa, perunaa tai riisiä. Mä olen ainakin tästä ihan fiiliksissä. Mä rakastan nykyään parsaa ja kukkakaalia höyrystettynä, noh menee ne porkkanatkin hyvin alas. Ei oo tehnyt tiukkaa, miehellä kuulemma jonkin verran mielihaluja.
 
Nyt ollaan kahtena iltana vedetty kotitreeni. Pikkasen muokkasin treeniä meille sopivammaksi sisällyttäen kuitenkin siihen kaikki samat lihasryhmät kuin jutan ohjeissa. Maanantaina vedetyn treenin vaikutukset alkoivat tuntumaan vasta tiistaina iltapäivällä. Kyllä oli paikat kipeänä! Saas nähdä missä kunnossa huomenna ollaan... Voisin joku kerta laittaa treeniä tänne ylös.
 
Maanantaina kävin yksin tunnin sauvakävelyllä, tiistaina ja tänään keskiviikkona sain miehen mukaan samalle tunnin lenkille. Tiistaina oli sauvat ja keskisyke oli 123. Tänään keskiviikkona mentiin ilman sauvoja ja keskisyke 134. Mun täytyy pyörtää mun puheet, eli ilman sauvoja tulee vedettyä kovemmalla vauhdilla ja matalemmilla sykkeillä kuin ilman sauvoja. Ilman sauvoja kilometri kävellään 09.13 minuutin keskiarvolla kun taas sauvojen kanssa 09.35-09.48 minuutin keskiarvolla.
Kaloreita palaa toki enemmän sauvojen kanssa.
 
Painokin taas parin päivän jumituksen jälkeen lähtenyt laskuun, kohta hätyytellään jo 80kg:n lukemia!! Jeeee!!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti