Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 21. syyskuuta 2015

#go go go

Ei mennyt taas suunnitelmat ihan putkeen ja nyt ärsyttää ihan sairaasti, mutta mitäpä sitä märehtimään. Tästä taas saa vaan taas jatkaa mataa eteenpäin.
 
Käytiin lauantaina tosiaan etsimässä uusia lenkkikenkiä ja molemmat löydettiin uudet kengät Stadiumin Outletistä Tammistosta. Se on muuten kauppa jossa kannattaa vierailla jos sattuu pk-seudulla asumaan. Ihan älyttömän hyviä tarjouksia, alennukset 40-70%. Sieltä oon hommannut nyt kaikki urheiluvaatteeni edullisesti. Nyt löytämäni kengät olivat Salomon-merkkiset ja hyvin uritetulla pohjalla, hinta 30e. Jalassa tuntuivat napakoilta ja kevyiltä ja toivonkin että palvelevat paremmin märällä ja liukkaalla kelillä kuin aiemmat kenkäni.
 
No mutta, vaikka olin vakaasti päättänyt että viikonloppu on rauhallinen ja lauantaina kahvakuulaillaan kotona, yksi tekstiviesti muutti kaiken. Vanha duunikaveri kyseli että mitä suunnitelmia meillä on illalle, treffataanko. No totta hitossa nähdään, kun ei oltu koko kesänä tavattu. Ei muutakuin kauppaan ja siideriostoksille. Kotona paistettiin ruoaksi hyvät pihvit kera höyrytettyjen kasvisten. Sitten vähän sipsiä ja dippejä jälkkäriksi, ei näin! Ja illalla baariin, kotona oltiin kuitenkin jo ennen klo 02.
 
Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä vähemmän nykyään alkoholi maistuu. Yleensähän mökkeillessä tulee otettua parit siiderit, mutta mä oon siirtynyt juomaan saunajuomana pepsimaxia. Nyt kuitenkin pitkästä aikaa join itseni humalaan asti ja olo olikin sunnuntaina sen mukainen. Ja kuten varmaan moni krapulassa toteaa, ettei enää ikinä, niin tein minäkin. Ei se vaan sovi mulle. Ihan hivee hedari koko päivän ja ihan kamalan kurja olo muutenkin. Ennen kello kolmea en pystynyt tekemään mitään. Makasin vaan sohvalla ja torkuin. Morkkis oli sen mukainen.  
 
Se mistä kuitenkin olen iloinen, on se että, me ei miehen kanssa sorruttu tilamaan mitään krapularuokaa vaan söin heti kun oloiltani pystyin mehukeittoa ja maitorahkaa.
 
Illalla päästiin käymään kaupassa ja ostettiin tarvittavat, jotta aloitetaan juttailu maanantai-aamuna. Jei, tästä oon kyllä taas ihan into piukeena. Kaupan jälkeen käytiin koirien kanssa testaamassa uudet kengät pienellä kävelyllä joka teki kyllä mahdottoman hyvää.
 
Ruokavalio on sama mitä keväällä noudatettiin. Liikuntaa aion harrastaa samaan malliin kuin nytkin eli vähintään 5 aerobista (kävely sauvoilla tai ilman, intervallijuoksu) sekä 3-4 krt viikossa jutan ohjeen mukaan kotijumppa, tähän lisänä myös voimavanteilu sekä keppijumppaa. Nyt alkaa olla varmaan viimeisiä kelejä joten pyörän selkäänkin voisi vielä hypätä.
 
Näillä mennään seuraavat kuusi viikkoa. Onneksi mulla on paras tuki mitä voi olla, oma rakas aviomieheni joka jaksaa tsempata mua eteenpäin. Nyt on taas motivaatio kohdillaan!
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti