Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

#84

Eilen oli oikein tosi aktiivinen päivä. Iltapäivästä lähdin koirien kanssa toiselle pidemmälle lenkille siltä varuilta jos illalla satais eikä päästäisi ulos. Käytiin vähän koirapuistoilemassa. Kivaa oli kunnes viereiseen aitaukseen tuli koiria ja Vilma ei osannut muuta tehdä kuin räksyttää. Arghh, että mua tympii se sen haukkuminen kun se ei vaan millään lopu!


Vilma


Nala


Illalla käytiin vielä miehen kanssa lenkki, ilma oli ihan mukava. Alkumatkasta oli jopa vähän viileä, mutta kotiinpäin tultaessa oli jo takki otettava päältä pois. 

Mulla on nyt viikon verran ollut vasen lonkka tosi kipeänä. Todennäköisesti kipeytynyt ihan vaan kävelemisestä ja reippaista lenkeistä. Eilen hieroin lonkkaan Voltareniä mutta ei se kyllä mihinkään auttanut. Tänään illalla kokeilen lämmintä kauratyynyä. 

Kotiin tultua kokeilin kahvakuulalla muutamia liikkeitä, mutta en tiiä mikä hitto noissa mun polvissa on kun ne naksuu niin kamalasti kyykätessä. Vasempaan polveen tulee ihan hirveen tuntuinen paine ja tuntuu että se poksahtaa minä hetkenä hyvänsä. Päätin että kuulailussa panostan nyt sitten vaan ylä- ja keskivartaloon.

Jaksoin vielä tehdä vatsat ja selät. Vatsalihasliikkeissä mun lonkat naksu niin että mieskin oikein kuuli sen. En tajuu :(

Tänään pyöräilyä, voimavanteilua ja vatsoja!

Kivaa päivää!

Ps. Mun piti jo aiemmin mainita, että JEE! mä oon saanut yhden uuden lukijan! Tervetuloa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti