Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

#79

Ihana, aktiivinen päivä takana! Aamulenkki jäi tänään vähän lyhyemmäksi, sillä pojat halusivat tulla mukaan. Nuorempi kävellen ja vanhempi polkien fillarilla. Aurinko paistoi heti aamusta ihanasti.


Päivä vietettiin poikien ja naapurin kanssa puistossa. Oon ottanut itselleni aina evääksi salaattia ja riisikakkuja tai näkkäriä.

Illalla vedettiin miehen kanssa 45min lenkki testaillen uutta kelloamme. Pystyin myös tänään voimavanteilemaan 10min, ensi viikolla pidennän aikaa 15 minuuttiin. Askeleita Gear S2 näytti tälle päivälle 13300 ja kalorinkulutukseksi 602kcal.



Kivan tuntuinen kello, mutta paljon vaatii vielä totuttelua ja opettelua. 



Tänään olen ollut VIISI päivää ilman tupakkaa ja olen itsestäni niin hurjan ylpeä! Yleensä kun olen yrittänyt lopettaa, olen päivän tai parin päästä hakenut askin ja polttanut päivässä 1-5 tupakkaa, kunnes oon ratkennut polttamaan samaa tahtia kuin ennenkin. Mutta nyt oon ollut totaalipolttamatta. Niin hieno tunne. Näin kun miettii, niin tupakka on hallinnut mun elämää ihan kamalan paljon. Aina piti joka välissä polttaa yks rööki. Ja viime aikoina on jopa alkanut se tupakointi hävettämään, varsinkin jos oon polttanut silloin kun lapset ovat mukana jossain. Mutta nyt se loppu. En polta enää ja luotan itseeni, että en aio siihen enää sortua!

Nyt iltapalalle ja unille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti