Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

#71 Ei sanoja

Niin paljon sylettää että vituttaa. Mikäkö? Katselin just, että viimeisin blogikirjoitukseni oli aikalailla tasan 7 kuukautta sitten. Ja mitä on 7:ssä kuukaudessa tapahtunut? Ei sitten kertakaikkiaan yhtään mitään.

Oon kuluttanut sohvanpohjaa ja lihonut joku 5-6kiloa. En nyt tarkalleen muista paljonko loppuvuodesta painoin,mutta varmaan sen 81kg kun odottelin kovasti sitä seiskalla alkavaa painoa. Liikunta jäi ihan totaalisesti kuvioista, enkä tosiaan tiedä miksi. Alkuvuodesta mun piti ottaa itseäni niskasta kiinni liikunnan saralla. Helmikuussa menin töihin ja ajattelin, että silloin viimeistään alkaa liikunta ja hyvät ruokailutottumukset. Ja paskat alkanut. Ja nyt ollaan tässä, kesäkuun 12. päivä.

Mä oon syönyt ihan kamalasti karkkia ja pullaa, munkkeja ja keksiä. Annoskoot on olleet taas aivan pielessä. Oon juonut aivan liian vähän vettä. Välillä musta tuntuu, että mullaon sokeririippuvuus. Joskus on vaan saatava jotain karkkia/makeaa vaikka ei edes tee mieli. Ja sitten sitä ei osta vaan yhtä pientä namia vaan ihan älyttömät määrät kaikkea.

Mä näytän kamalalta valaalta, naama on turvonnut ja jalat on kuin paksut pölkyt. Vatsa pömpöttää, vaatteet ei mahdu päälle, vituttaa, ahdistaa, itkettää. Miksi taas tässä kävi näin?

Oon kärsinyt taas viimeiset pari kuukautta kamalista niska-hartiakivuista. Ostin foam- tyynyn joka on hieman helpottanut niskan kipua. Nyt suunniteilla taas keppijumppa ja sauvakävelylenkit.

Nyt oon pitkällä kesälomalla ja mikä sen parempaa on kuin alkaa liikkumaan ja syömään kunnolla ja oikein.

Aloitin siis paremman, terveellisemmän ja liikunnan täyteisemmän elämän taas tänään. Koirien kanssa käytiin kahdesti tekemässä pidempi lenkki. Kyllä vaan sen rapakunnon tuntee vaan kaikkialla kropassa.
Ruoaksi teimme salaattia ja grillattiiin lihavartaita kera grillijuuston (tosi hyvä aloitus!).

Huomenna loppuu myös tupakointi, sillä viimeistä tupakkaa polttelen hetken päästä.

Tästä se lähtee. Eikä lopu. Blogin nimi on väärin sillä pudotettavaa on tällä hetkellä semmoset 20kg. Helposti. Mä pystyn kyllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti