Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 21. lokakuuta 2015

#UKK kävelytesti

Savutonta elämää takana kaksi vuorokautta! Tää on ihanaa! Ja aika helppoakin ollut. Ainoastaan kahvin juonnin jälkeen on tullut sellainen tupakan tarve. Sähkötupakka jeesaa paljon.

Eilen tiistaina kävin sauvojen kanssa kävelemässä 6km. Johtuuko sitten tupakan polton lopettamisesta, mutta sykkeet oli tavallista pienemmät.

Tänään päätin tehdä UKK:n kävelytestin.

Ensin reipas kilometrin kävely läheiselle pururadalle ja sports tracker päälle. Ensimmäinen kilometri taittui ajassa 9,45 ja toinen 9,43 ja jos mun yhteenlaskutaitoon on luottaminen niin ajaksi kahdelle kilometrille tuli 19minuuttia 26sekuntia. Syke 134.

Jatkoin lenkkiä asfalttitiellä ja otin taas aikaa ja mittasin matkaa. Ensimmäinen kilometri 9,23 ja toinen 8,53. Syke 130. Ajaksi tuli siis 18minuuttia 16 sekuntia.


Täältä löytyy laskin joka kertoo kuntoindeksin.

Täytyy sanoa, että en olisi uskonut, että minä sain tulokseksi keskimääräistä vähän matalampi kunto. Olin aika varma, että mulla olisi keskimääräinen kunto. Vähän tuli turhautunut fiilis, mutta nyt voi ajatella, että eihän tässä ole kuin suunta ylöspäin ja tavoitteena kunnon kohottaminen.

Laskin myös bmi:n joka kertoi karisti minun olevan lievästi ylipainoinen lukemalla 28,7. 30,0 olisi jo merkittävä ylipaino. No ylipaino ei tietenkään tullut yllätyksenä. Normaalipainoon on ikävä kyllä vielä aikamoinen matka.

Mä niin haluan alkaa käydä salilla. Vaikka kotona mulla on hyvät painot ja vehkeet ja aikaa, niin ei sitä vaan tule tehtyä riittävän säännöllisesti. On se salilla käynti vaan niin eri juttu.

Kivaa keskiviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti