Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 19. lokakuuta 2015

#64

Niin se viikonloppu taas meni nopeaan. Lauantaina ennen saunaa voimavanteilin ja tein kädet ja vatsat. Näin maanantaina vasta tuntuu käsissä, että jotain on tehty. 

Sunnuntaina käytiin kävelemässä taas Malmin lentokenttä ympäri. Otettiin taas parit juoksut kun ei oltu otettu sauvoja mukaan. Lentokoneita nousi ja laski tasaiseen tahtiin. 

Mulla on alkanut molemmat lonkat kipuilemaan. Lonkat naksuu muutenkin ihan kamalasti, mutta nyt jostain syystä niitä ihan koskee. 



Mä oon nyt tän syksyn aikana kahdesti lopettanut tupakoinnin, mutta ei siitä ole tullut mitään. Eka yritys jäi kahteen päivään, toinen viiteen. Nyt on aika onnistua. Miehen kanssa tossa laskettiin, että meillä kuluu tupakointiin 400euroa kuukaudessa joka on aivan älytön summa. 
Mä tiedän kyllä pystyväni siihen. Apuna mulla on kuitenkin sähkötupakka sekä imeskelytabletit. Ja tottakai rakkaani, jonka kanssa teemme tämän yhdessä. 

Viikonlopun syömiset menivät hyvin, mutta eilen illalla lähdettiin kauppaan hakemaan herkkuja. Olin ajatellut, että otan itselleni vain proteiinipatukan, mutta kun hyllyssä ei ollut niitä patukoita joita olisin halunnut, siirryin karkkihyllylle. Mukaan tarttui suklaalevy ja karkkipussi.  Aaaaarghhhhh! Levystä meni puolet samoin karkkipussista. Itselleni sain paskan olon ja vitutuksen. 

Miksi miksi miksi? Ei mun edes loppujen lopuksi tehnyt mieli mitään. Mä olisin voinut hyvin syödä iltapalaksi vaan rahkaa ja mehukeittoa. 

Tällä hetkellä paino junnaa siinä 82kilossa. Ei siinä, hyvä ettei nouse vaikka possuillen. Nyt päätinkin, että ihan kaikki herkuttelu saa loppua nyt. Jos mä todella haluan laihtua niin ei se herkuttelemalla tapahdu. Näillä elintavoista saan kyllä painon pidettyä kurissa, mutta ei ne kilot minnekään tipu. 

Kaivelin eilen tuossa mitta nauhaa esiin ja muutamia senttejä on hienosti lähtenyt, varsinkin reisisitä,  joka on mun ongelma kohta. Viime tammikuusta reidet on kaventuneet joku 7-8cm. 

Aloitan lähes kaiken taas alusta. Positiivista on kuitenkin se, että liikunta on ollut jatkuvaa ja edelleen motivaatio liikkumiseen on kova. Vielä kun saan muut asiat kuntoon, niin tästä ei ole kuin suunta ylöspäin. 

Nyt kuitenkin koirien kanssa aamulenkille,  aamupuurot nassuun ja sauvakävelemään. Tänään tiedossa myös siivousta, mun rakkaat tulee taas kotiin. 

Kivaa maanantaita! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti