Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 31. elokuuta 2015

#45

Uusi viikko taas alussa! Meillä tupakan lopetus siirtyi viikolla eli tänään ollut ensimmäinen tupakaton päivä. Hommattiin kalliit sähkötupakat ja ne tulivat postissa viime viikolla. 

Mulla on ollut koko viikonlopun kurkku aivan älyttömän kipeä ja huono olokin on ollut. Lauantaina kävin ekaa kertaa kokeilemassa sauvakävelyä kun ostin aamuisella kauppareissulla meille oikean pituiset sauvat. Alkuun tuntui vähän oudolta ja jopa nololta, vaikka sehän taitaa nykyään jo olla aika trendikästä. Lenkin aikana sykkeet oli 15-20 pinnaa korkeammalla kuin ilman sauvoja. Kyllä rintaranka saa hyvää kiertoa ja tästä toivonkin saavani apua yläselän ongelmiin. Pari kertaa oikein keskittyä siihen että pidän olkapäät alhaalla, varsinkin oikea olkapää nousi vaivihkaa ylös. 
Sunnuntaina pidin lenkkeilystä välipäivän. Illalla voimavanteilin 20minuuttia ja tein vatsat ja selät. 

Tänään oli tosiaan tarkoitus lähteä töistä tullessa lenkille, mutta koska olo oli sen verran huono, niin päätettiin pitää lepopäivä kaiken liikunnan osalta. Mä olen aivan poikki, mä en nyt just tahtoisi tulla enää yhtään kipeämmäksi kuin nyt jo olen. 

Teetä ja flunssa lääkkeitä naamaan niin josko helpottais! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti