Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 2. toukokuuta 2015

#38

Oi ihana toukokuu!
 
 
 
Alkuviikosta oltiin miehen kanssa mökillä neljä päivää. Siellä tuli taas syötyä huonosti ja ei lainkaan liikuttua. Että mua ottaa päähän! Vaikka ruokamäärät oli lähes kohtuullisia, oli iltaisin pakko vetää kaksi grillimakkaraa ja pari siideriä, Ja kahvin kanssa aina keksiä ja pullaa. Itsekuri hävisi taas jonnekkin. Yhtenä iltana mies sanoi että hänen tekee mieli karkkia. Ja mä olin taas niin heikko että mehän lähdettiin melkeen puolen tunnin ajomatkan päähän ostamaan sitä helvetin irtokarkkia jota mä tätä nykyä oikeesti jo inhoon!! Eikä sitä tullut otettua vähän, vaan vajaa 800gr joista puolet ainakin meni samana iltana aitassa kun katottiin ohjelmia. Loput söin sitten seuraavana päivänä kotona kun ei ollut mitään jääkaapissa.
 
 
 
Mikä mulla on??? Miksi mä en voi kieltäytyä houkutuksilta. Mun ei välttämättä ees tee mieli, vaan syön vaikka vaan ajankuluksi. Sitten tulee kamala morkkis ja aloitan kaiken alusta uudestaan.
 
Mun vartalo näyttää tällä hetkellä niin kamalalta että mun on vaikea katsoa itseäni peilistä. Jalat on kuin tankit ja kaikki viime syksynä mahtuneet vaatteet kiristää ja puristaa. Missään ei ole hyvä olla. Mä vihaan omaa ulkomuotoani. Mies on ihana ja jaksaa aina kehua kuinka hyvältä mä näytän, mutta ei se oikein auta kun oma fiilis on mikä on. Mä kelpaan sille juuri sellaisena kuin olen, mutta mä haluan kelvata myös itselleni. Ja tällaisena se ei onnistu. Ei vaan sanat ja tahtominen auta, sen eteen pitää vaan tehdä helvetisti duunia. Ja tahtoa mulla on. Duunin on alettava. Mun piti olla kesäksi hoikempi eikä hoikistua kesällä.
 
 
 
Ensi viikolla aloittelen pitkän sairaslomaan jälkeen taas työt. Masennus on vaivannut mua vuosia ja nyt tänä keväänä oon joutunut olemaan paljon sairaslomalla lähinnä työhön liittyvien juttujen takia. Uskon että kaikki taas helpottuu kun pääsen takaisin arkeen kiinni ja mikä parasta, kesä tulee!
 
Eilen kävin kahdesti reippaalla puolen tunnin lenkillä. Tänä aamuna uhmasin säätä ja kävin sateessa lenkillä. Koira ei suostunut lähtemään lenkille vaan jouduin palauttamaan sen takaisin kotiin. Kokeilin taas kerran juoksemista, mutta kunto on sen verran huono ettei siitä tullut yhtään mitään. Koko päivän mulla on ollut hinku lähteä vuodattamaan hikeä joko kävelylle tai pyörälenkille, mutta vettä on satanut koko hemmetin päivän. Nyt iltasella sade on hiukan hellittänyt ja voisin lähteä pikaiselle happihyppelylle ja tehdä illalla jalka- ja selkätreenin. Viime kerran jalkatreenistä jalat olikin niin jumissa että hyvä jos pystyin edes kävelemään.
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti