Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 1. helmikuuta 2015

# 20

Eilinen oli taas vähän vähemmän aktiivinen päivä. Käytiin luistelemassa lasten kanssa, mutta jää oli tosi huonossa kunnossa. Mulla oli luistimet jalassa joku 10min ja sitten oli pakko ottaa pois. Ihan kamalasti alkoi jalkoja sattumaan. Mutta pysyin pystyssä ja ihan kivalta se luistelu monen vuoden jälkeen tuntui. 



Aamulla ehdin kotona tehdä pojan kanssa vatsalihaksia sekä kahvakuulalla käsiä. Illalla olin suunnitellut meneväni lenkille, mutta ulkona oli niin kamala räntäsade ja tuuli joten skippasin koko lenkin. 
Alettiin miehen kanssa taas eilen haaveilemaan karkista ja lapasestahan se sitten lähti. Mies kipaisi autolla nopeasti kauppaan ja toi suklaata ja karkkia....Argh!! Näin heikko mä oon! Ja sitten aamulla olikin vatsa sen verran kipeenä että vannotin etten taas enää ikinä mässytä mitään!! Hetken oli morkkis, mutta sitten se jo unohtui.

Tänään mittailin että onko niitä senttejä jo hävinnyt ja kyllä! 4cm lähtenyt rinnanympäryksestä ja reisistä, jotka on mun ongelmakohta oli lähtenyt 3cm. Mies myös sanoi että takapuoli pienentynyt myös! ja kyllä ulkoiluhousuista jo huomaa että jotain on tapahtunut sillä ne ei enää kiristä samalla tavalla kuin kolmisen viikkoa sitten. Hyvä fiilishän siitä tulee kun alkaa tuloksia näkymään. 

Huomenna arki jatkuu sillä mulla loppuu saikku. Ihan tosi kiva kyllä mennä töihin. Huomenna meen autolla töihin (koska vien pojat kouluun ja päiväkotiin), mutta tiistaista alkaen alan kävellä työmatkat. Reippaasti kävellen siihen menee n25min suuntaansa. Ensi perjantaiksi varattiin tunnin vuoro ja mennään miehen kanssa yhdessä pelaamaan sulkapalloa!

Ihanaa sunnuntai-iltaa!!

JOHANNA


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti