Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 6. marraskuuta 2015

#68

Perjantai ja viikonlopun alku. Fiilis on jotenkin nyt ihan hukassa, blääh. Maanantaina ja keskiviikkona tuli käytyä 6km lenkillä, eli ihan perus tunnin sauvakävely. Eilen torstaina ei ollut vaan yhtään fiilistä lähteä kun olin niin väsynyt. Tänään oon viettänyt nuorimmaisen kanssa laatuaikaa. Pojan toive oli tanssia äidin kanssa ja katsoa leffaa ja syödä pojan lemppariruokaa "salmiakkikanaa" eli voimakkaasti maustettua kanasuikaletta ja riisiä.
Nyt ajattelin lähteä lenkille kun muut jäävät kotiin herkuttelemaan karkkipäivänkarkeilla.
Lainasin kirjastosta Marja Putkiston Method Putkisto-syvävenytyksellä solakaksi kirjan ja sitä oon lueskellut sen verran, että se vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta ja kokeilemisen arvoiselta. Täytyisi ottaa ja uskaltautua kokeilemaan. Mietityttää vaan miten sen oikean hengitystaktiikan oppii.
Ruokailut menneet hyvin. Yhden ainoan herkun olen koko viikkona syönyt, senkin kahvin kanssa kun kävin siskolla kylässä. Sisko ei syönyt, oon ylpeä!! Eilen illalla olisi tehnyt mieli vaikka mitä mutta himot meni hetken päästä ohi. Nyt oon taas muistanut juoda riittävästi kun olen alkanut merkkailla juomiset taas ylös.
Nyt ruoan laittoon ja siitä sitten lenkille! Kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti