Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 4. syyskuuta 2016

#94 viikkopunnitus

Nyt jos ehtisi jotain kirjoittamaankin, tuntuu vaan että kokoajan on kiire...

Paino tällä viikollajostain ihme syystä +500gr. Aamulla se tuntui maailman lopulta, mutta kun lähdin salille niin jo sekin harmitus unohtui.

Tupakkaa en ole polttanut yli 2 kuukauteen ja se alkaa todella näkymään siinä, että mä jaksan juosta!! Ja ihan eri fiiliksellä kuin esim. viime kesänä/ alku syksynä. Perjantaina koitettiin juosta miehen kanssa ekaa kertaa ja hitto,sehän sujui hiemosti. Kaksi pätkää vedettiin ja suht pitkää. Kotona olin hiestä märrkä, mutta se fiilis!

Tänään olin aamupäivästä salilla tekemässä hyvän jalkatreenin ja hetki sit tultiin kotiin lenkiltä. Nyt jaksoi vetää 5 suht pitkää rykäsyä. Kyllä musta ehkä vielä joskus kunnon juoksulenkkeilijä tulee ;)

Ruokailut pysyneet hyvin aisoissa. Siinä suhteessa ei ole ongelmaa.

Tänään luin artikkelin siitä miksi kehitystä/painon pudotusta ei välttämättä tapahdu. Tajusin, että kun mä vedän niitä samoja lenkkejä niin eihän siinä voi kehitystä tapahtuakkaan. Saas nähdä mitä nyt käy kun nostattaa sykettä lenkeillä taas ihan eri tavalla.  Eli mun täytyy monipuolistaa liikuntaani ja haastaa itseäni uusin juttuihin, esim. mäkitreeniä ja rappusia.

Nyt kuitenkin iltapalalle ja suihkun kautta nukkumaan. Huomisesta tuli yllättäen työpäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti